Dla klienta

 

Często zadawane pytania

 

Oto lista pytań, które są najczęściej zadawane przez przyszłych rodziców. Poniżej postaraliśmy się udzielić profesjonalnych odpowiedzi. Jeżeli Twoje pytanie nie jest na tej liście prosimy o kontakt z najbliższym sprzedawcą wózków Emmaljunga w celu uzyskania odpowiedzi na Wasze pytania. Lub przesłanie zapytania na adres info@emmaljunga.com.pl, wszystkie pytania są dla nas bardzo ważne za co z góry dziękujemy.

Na następnych stronach zebraliśmy listę najczęściej zadawanych pytań z odpowiedziami, które mamy nadzieję będą Wam pomocne:

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Gdzie można kupić wózki Emmaljunga?

Twoim kontaktem do wszystkich pytań i usług dla produktów Emmaljunga jest Twój lokalny autoryzowany sprzedawca Emmaljunga. On zapewni Państwu kompleksowe i fachowe doradztwo. Kontakt można znaleźć na naszej liście LISTA SPRZEDAWCÓW

2. Ile kosztują produkty Emmaljunga w sklepach?

Prosimy o kontakt ze sklepami (LISTA SPRZEDAWCÓW) w celu uzyskania informacji o cenach.

3. Czy Emmaljunga ma outlet fabryczny?

Nie, wózki Emmaljunga są dostępne w sprzedaży, wyłącznie poprzez naszych autoryzowanych sprzedawców.

4. Czy mogę zamówić produkty Emmaljunga przez internet bezpośrednio z fabryki?

Nie, możesz skonfigurować Twój wózek na stronie www.emmaljunga.pl i wysłać zapytanie do Twojego wybranego sprzedawcy. Sprzedawca skontaktuje się odnośnie ceny i możliwego terminu dostawy.

5. Zgubiłem moją instrukcję obsługi. W jaki sposób mogę uzyskać nową?

Możesz pobrać INSTRUKCJĘ OBSŁUGI ze strony w formacie PDF. Alternatywnie, prosimy o kontakt z Twoim najbliższym sprzedawcą wózków Emmaljunga.

6. Gdzie można uzyskać katalog?

Emmaljunga w trosce o środowisko podjęła decyzję o zaprzestaniu produkcji obszernych katalogów. Dodatkowo chcemy aby nasi klienci zawsze otrzymywali najświeższe informacje. Katalog jest produkowany w dużym nakładzie tylko raz w roku i często staje się nieaktualny, a bardzo zależy nam na uniknięciu takiej sytuacji. Mamy nadzieję, że będziesz się cieszył przeglądając naszą stronę gdzie znajdziesz wprowadzane nowinki techniczne, nowe kolory i modele , filmy i wiele więcej aktualnych wiadomości. Dodatkowo możesz odwiedzić Twojego lokalnego sprzedawcę wózków Emmaljunga gdzie otrzymasz profesjonalne doradztwo i co ważne demonstrację produktów.

7. Mój wózek jest uszkodzony. Z kim mam się skontaktować?

Prosimy o kontakt ze sprzedawcą od którego zakupiłeś Twój produkt Emmaljunga.

8. Gdzie mogę uzyskać części zapasowe i kto może naprawić mój wózek?

Jeżeli reklamujesz lub potrzebujesz części zapasowe do Twojego wózka, powinieneś zawsze kontaktować się ze sprzedawcą, który sprzedał Ci produkt Emmaljunga.

9. Jak długo trwa gwarancja na wózki Emmaljunga?

Emmaljunga spełnia ustawowe warunki gwarancji. Maksymalny okres wynosi dwa lata i ma zastosowanie wyłącznie do materiałów i wad produkcyjnych.

10. Chcę uzyskać informację czy mój wózek zmieści się w bagażniku mojego samochodu. Gdzie mogę znaleźć wymiary i wagę wózka?

Wymiary i wagi każdego modelu można znaleźć na stronie internetowej www.emmaljunga.pl . Można także porównać wymiary i wagi każdego modelu w tabeli porównawczej. Jednakże my zawsze rekomendujemy wizytę u najbliższego sprzedawcy w celu sprawdzenia czy konkretny model będzie pasował do Twojego samochodu.

11. W jakich kolorach są dostępne wózki?

Na stronie internetowej www.emmaljunga.pl wystarczy wybrać model wózka jaki Cię interesuje i zobaczyć dostępne kolory.

12. Jaki jest czas oczekiwania na zamówiony wózek Emmaljunga?

Czas oczekiwania na zamówiony wózek Emmaljunga uzależniony jest od harmonogramu produkcyjnego na wybrany model i kolor. Aby czas oczekiwania był zminimalizowany staramy się utrzymywać odpowiednie stany magazynowe jako wyłączny dystrybutor. W skrajnych wypadkach nie powinien przekraczać 30 dni, szczegółowe informacje można uzyskać u najbliższego sprzedawcy wózków Emmaljunga.

13. Czy mogę dołączyć dostawkę dla stojącego dziecka do wózka Emmaljunga?

Oryginalne dostawki Emmaljunga dla stojącego dziecka Toddler Roller, są dostępne wraz z adaptorami do większości wózków naszej produkcji. W tabeli porównawczej można znaleźć, które modele mogą być używane w połączeniu z dostawką Toddler Roller. Pamiętaj , że korzystanie z akcesoriów o podobnym działaniu innych producentów jest na własne ryzyko i odpowiedzialność.

14. Chcę wyczyścić swój wózek. Jakie są instrukcje prania?

Instrukcję prania Twojego wózka można znaleźć w załączonej instrukcji obsługi lub na stronie INSTRUKCJE OBSŁUGI. Jednakże, generalnie rekomendujemy pranie ręczne w temperaturze wody 30 stopni i suszyć upewniając się, że produkt zachowa swój dotychczasowy kształt. Tkaninę typu Leatherette (ekoskóra) należy czyścić wyłącznie przy użyciu kropli łagodnego detergentu i wilgotnej szmatki lub gąbeczki.

15. Który wózek należy wybrać?

W naszej szerokiej ofercie wózków znajdziesz różnorodny wybór modeli i akcesoriów. Radzimy wybrać model, który spełni Twoje własne, indywidualne potrzeby i styl życia nigdy nie zapominając o najważniejszym użytkowniku jakim jest dziecko jego komfort, wygoda podróżowania oraz bezpieczeństwo. Czy mieszkasz w mieście czy na wsi? Czy często podróżujesz samochodem czy też będziesz wózek używał głównie na spacerach? Jeśli chcesz przestronny i w pełni wyposażony wózek, to nasz Duo Combi jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie.

Jeżeli mieszkasz w centrum miasta to Super Nitro lub Super Viking i Viking są dobrym wyborem z ich kompaktowymi wymiarami i obrotowymi przednimi kółkami.

Wózek na każdy teren, idealny do pchania po plaży czy śniegu to City Cross i Scooter. Są one bezkonkurencyjne, wybrane jako czterokołowe, które to są stabilniejsze od trzykołowych i lepsze od wózków z obrotowymi kółkami. Pomimo tych różnic, jest jeden wspólny czynnik w projektowaniu wszystkich wózków Emmaljunga, a są to potrzeby i bezpieczeństwo dziecka, które są zawsze naszym najwyższym priorytetem i wszystkie nasze produkty spełniają najnowsze wymagania europejskiej normy dla wózków dziecięcych, EN 1888:2012 .